اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
سرخط خبرها

وضعیت بازار خودرو مشهد امروز (۱۱ خرداد ۱۴۰۲) | کاهش ۲۵ درصدی قیمت خودرو طی یک هفته گذشته

  • کد خبر: ۱۶۷۳۲۶
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
وضعیت بازار خودرو مشهد امروز (۱۱ خرداد ۱۴۰۲) | کاهش ۲۵ درصدی قیمت خودرو طی یک هفته گذشته
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: مردم اگر احساسات خود را کنترل کنند قیمت‌ها کنترل می شود و قیمت خودرو به قیمت واقعی یعنی همان قیمت نمایندگی که شورای رقابت تعیین کرده برمی گردد.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت‌ خودرو در ماه‌های انتهایی سال ۱۴۰۱ روندی کاهشی را پشت سر گذاشت، اما با شروع سال ۱۴۰۲ تا اواسط اردیبهشت‌ماه مسیری باثبات را در پیش گرفته بود. از این بازه به بعد اما اجرای مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه‌، قیمت‌ها را دوباره کاهشی کرد تا آنجا که برخی خودروهای مونتاژی افت قیمتی نیم میلیاردی را پشت سر گذاشتند.

پس از آن هم تا کنون معاملات بازار، در حالت رکود فرو رفته و به صفر رسیده است؛ فروشنده در بازار زیاد است اما خریداران در حال حاضر تمایلی برای خرید ندارند. در صورتی‌که موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی جلوتر باشد، این روند ادامه پیدا می‌کند؛ در غیر این صورت احتمال دارد قیمت‌ها در مسیر صعودی قرار گیرند.

حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت بازار خودرو در مشهد گفت: وضعیت بازار خودرومشهد اکنون در شرایطی است که فعلا خریداری وجود ندارد و بازار در کما و تعطیل است و دارندگان خودرو که خرید ماشین داشته اند در حال حاضر متضرر هستند.

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد، اکنون قیمت‌ها رو به پایین است و عرضه و تقاضا از هم فاصله قابل توجهی دارد و همین امر باعث شده قیمت‌ها روز به روز کاهش داشته باشد.

کاهش ۲۵ درصدی قیمت خودرو طی یک هفته گذشته در بازار مشهد

وی افزود: مسلما وقتی نقدینگی نباشد خرید هم تحت تاثیر قرار میگرد و مردم به دلیل اختلاف قیمت بازار نمایندگی، بیشتر از نمایندگی‌ها تمایل خرید دارند. مسلما وقتی خودرو در دست دلال باشد قیمت ماشین افزایش قیمت می‌باید، اما اکنون به دلیل اینکه نمایندگی شرایط فروش دارند مردم جذب خرید از این بازار شده اند.

حسینی در ادامه با بیان اینکه طی یک هفته گذشته می‌توان گفت شاهد کاهش ۲۵ درصدی قیمت خودرو داخلی و خارجی بوده ایم یادآورشد: مردم اگر احساسات خود را کنترل کنند قیمت‌ها کنترل می‌شود و اگر این روند ادامه داشته باشد قیمت خودرو به قیمت واقعی خود یعنی همان قیمت نمایندگی که شورای رقابت تعیین کرده برمی گردد.

وی افزود: امیدواریم روند کاهشی قیمت خودرو ادامه داشته باشد تا مصرف کننده متضررنشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->